Thursday 5 January 2012

Cara Agar Suami Terus Tertarik & Sayangkan Anda

Salam Sejahtera dan Salam Hormat buat anda. Artikel kali ini saya lebih tujukan khusus untuk para kaum isteri di luar sana. Ianya adalah bagaimana cara-cara yang boleh anda lakukan bagi menarik perhatian suami anda seterusnya kekalkan rasa sayang dan kasih kepada suami anda.

Adakah anda sudah berkahwin tetapi anda rasa seperti tinggal dengan seorang yang asing di dalam rumah? Ataupun anda sudah mula bosan dengan psangan anda? Jika ya, anda perlu segera sedar dan perbaiki hubungan dengan suami anda. Berikut adalah 3 cara untuk perbaiki hubungan dengan suami anda agar diri anda akan terus menarik di mata dia.

CARA PERTAMA: Selami hati suami

Kadangkala, suami menjadi dingin pada anda kerana mereka mempunyai masalah yang tidak dapat diluahkan dengan kata-kata. Anda selami dan ambil tahu masalah yang dihadapi oleh suami anda. Pujuk suami anda supaya meluahkan masalah dia pada anda. Jangan beri dia peluang untuk memarahi diri anda.

Jika dia marah, anda pujuklah dia dan nyatakan kesudian anda untuk bersama-sama dengan dia. Apabila dia melihat anda ikhlas, dia akan mula ‘cair’ dan akan meluahkan segala-galanya pada anda. Dengan ini, secara perlahan-lahan, suami anda akan kembali pada anda.

CARA KEDUA: Cantikkan diri dan tarik perhatian suami agar selalu melakukan aktiviti bersama-sama anda

Jika anda mahu pergi ke pasar atau ke mana-manapun, anda paksa dia supaya menemani anda. Tampilkan diri anda dalam keadaan cantik dan ajak dia ke mana sahaja anda pergi. Jika dia melihat anda dalam keadaan cantik, dia tidak akan lepaskan anda. Tambahan pula, ketika anda keluar ramai lelaki yang suka melihat anda. Rasa cemburunya akan menjadikan dia lebih menyayangi dan tertarik kepada anda.

CARA KETIGA: Sentiasa bermanja dengan dia

Sentiasa peluk, cium dan belai suami anda. Lama-kelamaan, dia pasti akan merasa disayangi oleh anda melalui perlakuan anda itu.

Ketiga-tiga teknik ini boleh merapatkan kembali hubungan anda dan suami anda. Kadangkala, lelaki ini hanya nampak semut di seberang tetapi tidak nampak gajah di depan mata. Apa yang anda perlu lakukan adalah menyedarkan dia bahawa anda sentiasa ada di sisi dia.

No comments: