Monday 17 September 2012

Jaga pemakanan dengan supplement Shaklee

Beringatlah sebelum terlambat, jagalah pemakanan anda. Untuk mereka yang mengalami masalah berat badan berlebihan, jom kita lihat, apa yang boleh membantu anda.

Herb-lax - sesuai diambil pada permulaan sebelum yang lain, untuk membuang toksik2 dalam badan dan memudahkan proses pengurusan berat badan.

Lecithin - Memecahkan lemak-lemak degil dalam badan untuk dibuang keluar. Perlu diambil bersama produk fiber untuk flush out lemak yang dipecahkan seperti fiber unflavored, alfalfa atau cinch shake.

Alfalfa - melawas dan mencuci perut. memudahkan proses pembuangan lemak yang telah dipecahkan.

Cinch shake – merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

Fiber - berfungsi sebagai bahan serat (fiber), Fiber juga bertindak mengelakkan sembelit, menyebabkan rasa kenyang dan juga membantu mengawal kandung gula dalam darah.

Walau bagaimanapun, perlu diingatkan. Produk di atas cuba membantu mempercepatkan proses pengurangkan berat badan. Ia perlu selari dengan pemakanan. Jadi pemakanan perlu juga jaga ya! Kurangkan makanan kurang berkhasiat dan ambil air masak sekurang-kurangnya 3 liter sehari.
Tahukah anda, minum air masak turut membantu mengurangkan berat badan? Jom cuba tips minum air masak dengan banyak ini juga.
Selamat mencuba! Bukan sahaja badan kurus menawan tetapi juga sihat berseri! Amalkan cara hidup sihat!
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

berminat
sebarang pertanyaan
call/sms 0172361279
email liyyaharun@yahoo.com

No comments: